Mentor Jutawan

By Faizal Ehsan on 8:53 PM

Filed Under:

assalamualaikum w.b.t.


Salam hormat kepada anda semua. " Mentor Jutawan.." . Bila menyebut mengenai mentor sudah tentu kita semua dan saya pasti semua orang tahu apa yang dimaksudkan dengan mentor.

Disini saya ingin berkongsi kepada anda semua mengenai mentor-mentor jutawan yang terdapat di malaysia khususnya. siapakah mereka dan bagaimana mereka bekerja sehingga mendapat pendapatan melebihi RM1000000!!.

Setiap orang sudah tentu mempunyai guru untuk dijadikan sebagai panduan dan rujukan jika menghadapi masalah. Mereka yang bergelar mentor ini sudah semestinya mempunyai ilmu pengetahuan untuk dijadikan rujukan.


Dengan membeli buku Mentor Jutawan, saya pasti anda akan teruja dengan mereka yang sudah mencapai status jutawan. Apa yang penting bukanlah nilai angka 1 juta yang mereka perolehi,tetapi pengalaman dan cara bekerja yang membolehkan kita mendapat dan mnegikut jejak mereka untuk menjadi jutawan.

Pembaca yang budiman, jika anda ingin tahu lebih lanjut mengenai mentor-mentor jutawan seperti Dr. Irfan Khairi, dato` Dr fadzilah kamsah (sekadar menyebut beberapa nama) dan ramai lagi, sila klik pada bannner dibawah. teruskan membaca untuk menggapai impian anda menjadi jutawan!!


0 comments for this post